Gårdagens ridpass 17 mars

2010-03-18, 14:04:03 / Kategori: Allmänt
Igår så red mamma och jag först en skritt runda till dämmet sen tog vi och genade över ett fält så vi kom till salveparkeringen! Där arbetade jag honom lite lätt bara sen körde jag ett par varv i galopp. Han orkade 3 utan att sakta av -_-'! Sen vänster varvet var han fortfarande stel men han orkade bära upp sej i galoppen lite bättre nu! Sen skrittade vi hemåt! Han gick sicksack över vägen sen gick vi ner på stigen isf för asfalten då vet jag inte vad han fick för konstigt ryck utan han hoppade framåt sen till höger och sparkade bakut xD! Inget högt direkt! Jag bara skrattade åt honom för det  var så gulligt! Förutom att jag mosade mitt brutna finger :/! hiihih

Ia

Moahaha...lät som en kul tur..varför inga bilder här??



2010-05-16, 12:56:07



kommentarer

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera här♥:

Kom ihåg mig?