Puhh ny start...

2009-11-24, 16:11:11 / Kategori: Allmänt

Tjo nu tar jag nya tag här på bloggen som varit nere i kanske 1 eller 2 månader!
 Ganska mkt har hänt nu! Jojje har åkt hem.. Persa har kommit vi har börjat träna endel det går nog sådär... Första tävlingen på lördag hoppas han inte går i taket!!!
Fick hem en ny sadel för ett tag sen men Bella (min tränare) tyckte tyvärr inte att den passade så det är bara att leta vidare! Juste! , jag hälsade på jojje i helgen med!
Så fort jag klev ut ur bilen så ropade jag jojjee!! Och han bara frös fast med blicken mot mej och bara stirrade med ögonen framåt! Snacka om jag blev glad! Han har ett lila täcke på sej nu ><! Och typ 10 cm tjock päls!! Han är sötaste!
Och sen såg man den lilla virvlen i pannan som har ändrat färg längst in mot huden! Saknar honom :( men han har det bra som pensionär nu! Han blir longerad/riden 3 dagar i veckan så han är verkligen pensinär nu!
När jag varit och hälsat på Jojje så skrev jag till hans ägare Sofie att hon aldrig skulle sälja honom! Hon svarade att han är aldrig tillsalu och om hon någonsin skulle sälja honom så skulle det vara till mej!! Tänk att få han en gammal Jojje att bara pyssla om om dagarna! Så jävla underbart! (L)




kommentarer

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera här♥:

Kom ihåg mig?