gårdagen

2009-11-26, 12:51:07 / Kategori: Allmänt

Orkad inte logga in igår och uppdatera här! Men iaf igår gick det skit att rida påni!
Han bara gick med huvudet högt som satan och travade snabbare och snabbare! Så jag gick in och hämtade graman tyglarna då gick det mkt mkt mkt bättre tills jag skulle fatta galopp!
Då bockhoppade han ut ur paddocken och ville bara springa iväg som en galning! Red in i paddocken igen och körde lite trav sen tog jag av gramanen för jag tänkte att han kanske protesterade mot den Men inte då!
Skulle trava på ena långsidan! BOCK HOPP UPP MED HUVUDET OCH TOG BETTET! J***a idiot häst! Är så jävla trött på honom! Han är tusen gånger starkare än mej med och antagligen har han kommit på det med!
 Fan , Hoppas jag hittar ngn annan snart!
Saknar pluttas!
Allt var så lätt med honom!

Btw så ställer jag in tävlingen i helgen eftersom han går så j***a dåligt....




kommentarer

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera här♥:

Kom ihåg mig?