veckans ridpass!

2010-03-15, 20:49:40 / Kategori: Allmänt
Så nu skriver jag om veckans ridpass och dagens ;)!

Tisdag 9 mars: Gick en sväng ner till salve och tillbaka med mamma och snobben! Han var jättelugn och fin! :D

Onsdag 10 mars: Tog in och borstade :)

Torsdag 11 Mars: Skrittade en sväng barbacka till dämmet och hem! Han var jätteduktig! Först stressade han sen blev han lugn och lydde alla halvhalter hela tiden! :)

Fredag 12 Mars: Åkte till ridhuset med angelica! Han var superduktig första ordentliga ridpasset någonsin! Hoppade ett par språng på 60-70 cm han bjöd mkt bra!

Lördag 13 mars: vila pga tid.

Söndag 14 mars: skulle rida men tiden rann iväg så jag hann inte :( blev borsta i hagen :).

Måndag 15 mars: Red på Salveparkeringen! Han gick jättebra! Hade dock inga sporrar men det gick iaf! Han var jätte mjuk och fin i högervarv men i vänster så gick det inte alls :/! Men stolt över att han gick i form hela tiden i högervarv även galoppen! På vägen hem så blev han rädd för något så han gjorde piaff/passage hela vägen hem >< hahahah Mina skänklar är heeeeeeeeeeeelt fel på väldigt många bilder!!!!!!



-Svåra varvet.



- Jag ser ut som en arab :D!

hoppfilm från i fredags!

- fridah

åh vilken söt ponny, älskar vita :) lite likt min förra! kram



2010-03-30, 17:17:37 URL: http://forsfridah.blogg.se/



kommentarer

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera här♥:

Kom ihåg mig?