svar till anonym!

2010-03-06, 20:52:02 / Kategori: Allmänt
Anonym om Hööks:
Heej!
Jag har bara en fråga, hur gör man egentligen egna pannband?vet ganska många som gör det, men hur gör man? Tacksam för svar

- Hej! Det är verkligen sjukt svårt att förklara! Det är inte så att jag inte vill berätta men det är sjukt svårt att säga :O! Jag googlade på "flätade pannband" då kom en länk upp från bukefalos och där hade dom länkat en hemsida på engelska men Med google translate så blir det på svenska "wohoooo hurraaa xd" :)

Malin

om du går in på hastdiggaren.blogg.se så har hon tagit kort från ett repotage i om det var ridsport där det står detaljerat hur man gör:)



2010-03-06, 22:45:48 URL: http://alltomponny.blogg.se/

Anonym

Okej jag har funderat på att göra ett video inlägg när jag flätar ett :) men min kamera bara lägger av ><



2010-03-07, 00:05:28



kommentarer

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera här♥:

Kom ihåg mig?