Göteborg Horse Show!

2010-03-01, 14:36:06 / Kategori: Allmänt

Vi åkte från Kalmar till Göteborg på fredagen runt ett tiden och var framme sju halv åtta. Jag lyckades faktiskt hålla mej vaken hela vägen! Två energi drickor och lite mat i magen sen var jag pigg o gla! Satt och irriterade Syrran i framsätet vilket var ganska kul! Hade datorn med mej men inget internet på vägen ner dit så jag satt och lekte lite med min webb typ! När vi kom dit så gick vi in med våra saker åt middag sen chillade vi lite där uppe (gjorde ett pannband till syssling) och sen gick vi och la oss! På lördagen så följde jag med sysslingarna till stallet.
 Dom skulle hjälpa stallägaren att släppa ut hästarna! Sen när vi kom hem igen så åt jag frukost bytte om och fixade mej sen åkte vi in till Skandinavium! Det var sjukt mycket folk där , men endån inte så många som det har varit förut kändes det som!
 Jag hittade inte så mkt saker som jag ville köpa men lite blev det! Hittade Pioneer stövlarna som jag önskat mej ett tag! Åhhh dom passade helt perfekt! Dom billigaste där kostade 2000 men mamma kunde inte ta ut så mycket från sitt kort så vi skippade dom! Hittade även den Ljusblå Lamicell hjälmen jag önskat mej för 600 kr!!!
 Men den var inte i min storlek.... Kollade bara på Hoppningen sen innan ärevarvet gick jag ut och mötte upp mamma igen sen gick vi några varv igen!
 Åkte hem runt nio tiden? Bild på vad jag köpte kommer!
På söndagen gick jag upp vid nio halv tio Åt frukost packade och lite sånt sen åkte vi iväg till deras stall och provade Sysslingens ponny Nobless! Hon var mysig tyckte jag! Efter stallet åkte vi hem! Jag låg och sov hela vägen under min tjocka jacka! När vi var i Kalmar igen så åkte vi förbi hos pappa och hämtade våra sista saker! Gissa och Tudor (våran schäfer) blev glad! Pappa sa att han sprang runt och letade efter oss i fredags! Hur gulligt är inte det?! Pussade och kramade Pappa och Tudor hejdå igen sen åkte vi förbi stallet och fixade lite sen åkte vi hem!


Pannbandet jag gjorde till sysslingen!

Syssling Malin och Nobless!

Jag och Nobless.

Sakerna jag Köpte!


malin

Det var kalas kul i helgen<3

vad jag sitter cp på bilden haha men Nobless o du e så fina<3



2010-03-01, 20:12:03 URL: http://alltomponny.blogg.se/

Maja

Om det är Nobless jag tror så är det min opnnys syster:P Är det en new forest?;)



2010-03-06, 19:40:42



kommentarer

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera här♥:

Kom ihåg mig?