Dagens ridpass 7 Mars

2010-03-07, 15:42:31 / Kategori: Allmänt
 Idag skrittade jag ut en sväng ner mot dämmet med toy bara så han vänjer sej lite vid omgivningen :)! Han var JÄTTE PIGG! Han blev tom svettig :O! Mamma gick brevid med honom i lina och donna var med me Yster! På vägen ner så taktade han hela tiden och gick på tyglen och bara visade upp sej hela tiden xD! På vägen hem så travade han nästan han typ skritt/travade på vägen hem och gick på tyglen han var underbart fin! Sen stannade vi en stund på stallplan och fotade lite det var väldigt jobbigt så han stegrade och hade sej ^^! Men hans stegringar kunde man inget annat än skratta åt xD Så pluttiga :*


Jag vet att jag har korta läder orkade inte ändra det när jag satt på ^^ Fler bilder kommer strax!






Han är ganska vacker iaf :D :love:

Malin

Jättefin är han<3



2010-03-07, 19:15:43 URL: http://alltomponny.blogg.se/

Amanda Löfgren

Åhhhh så vacker (A)



2010-03-30, 17:21:20



kommentarer

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera här♥:

Kom ihåg mig?