Stallet idag!

2010-01-22, 16:53:23 / Kategori: Allmänt

Ber om ursäkt för min dåliga uppdatering! Idag var jag hemma från skolan... Men jag tvingade iväg mej med mamma upp till stallet. Får taskigt samvete att hon fixar hästarna helt själv. När vi hade mockat och lite sånt gick jag ut t hästarna i hagarna och körde lite NH. Suprise fattade med en gång men Persa fattade inte alls! Persa åker hem nästa helg så jag känner att jag måste ägna lite tid till honom nu så jag kommer köra NH med honom varje dag! Mitt mål då är att han ska kunna Kram , Puss , Tass! Han följer redan efter mej i hagen men han är lite seg när det gäller inkallning vilket Suprice fattar! Nu kommer lite bilder från dagen :*




Måste du vara så söt? :o

Kraaaam på suppis!

Inkallning


Söting där!

Jag kan tass! *_*

Närmsta vi lyckades komma med kram.

Backa.

Får jag godis nu?

Nej jag tränar bara ibland med godis! Särkillt på Persa för han blir bara så tiggig!




kommentarer

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera här♥:

Kom ihåg mig?