stall1

2010-01-08, 18:34:42 / Kategori: Allmänt

Brr det är verkligen sjukt kallt ute! Jag red iaf ***** idag!
Först tänkte vi rida i paddocken med den var så stelfrusen så vi red ner mot fältet där jag red upp en volt och red lite dressyr där! Han var jätte fin strejkade ett par gånger genom att hålla på med huvudet men inget annat!
Helt annolunda steg jämnfört med Persa hans steg är ju gigantiska! Men jag red inte så länge eftersom han fick snöklumpar så jag kände att det var lugnast att avbryta då! Så nu kommer jag hålla till ute på "Barkestorps gård" ganska nära till ingelstorp (ridhuset)
Detta kommer nog bli bra!


Liz

Lilla Alice! om inte du talar om vad det är för häst du rider så slår jag dig! :P (A)



2010-01-09, 13:11:20 URL: http://lillagoajag.blogg.se/



kommentarer

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera här♥:

Kom ihåg mig?