Ridstövlar!

2010-01-07, 20:37:17 / Kategori: Allmänt

Någon mer än jag som hatar att köpa ridstövlar? Mina ben är smala och jag har inte lyckats träna upp dom något vidare så om jag vill ha ett par ridstövlar som sitter bra måste jag välja 37 S om jag minns rätt men då får jag blodstopp i mina tår... så igentligen ska jag ha 39 xs men dom jag har just nu är 38 S men dom har vi fått sy in hos sadelmarkaren för ca 350 kr!
Lagom pris eftersom han gör jobbet ordentligt och inte syns! Eller jo tyvärr blev det märken på mina men det syns inte om man putsar dom^^. På Falsterbo (2008) Hittade jag ett par tretorn , ett par i skinn(minns inte märket) , ett par från Italien! Alla var jätte sköna men JÄTTE dyra! Tretorn kostade runt 4 000 :- , Dom i skinn kostade 2500 :- , Dom från Italien mellan 2 - 3,5 00 :- !
Bäst gillade jag dom i skinn! Tror jag ska leta efter sånna nu hittade några ifrån Pioneer!
 Får vell blinka lite gulligt till min födelsedag! :D


Miiiia

Har Pioneer. Dom är fett bra, bara det att man måste sköta dragkjedjan, annars går den sönder lätt då de är så pass slimmade :)



2010-01-08, 21:07:57 URL: http://rkuus.weebly.com



kommentarer

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera här♥:

Kom ihåg mig?