Fråga!

2010-01-05, 20:41:54 / Kategori: Allmänt

Hur länge tycker ni att man kan rida shettis?
Jag har själv fått väldigt många klagomål om att jag var förlång osv! MEN jag brydde mej inte! Jag vägde inte alls mkt och tyckte att det var otroligt roligt att rida shettis vilket jag verkligen inte ångrar! Jag red själv shettis i 1 år och visst kanske jag var lång MEN melba bar upp mej! Detta var nu 3 år sen men jag kan fortfarande rida shettis om jag vill men jag är NU lite förlång! Så nu är jag sjukt trött på att folk ska klaga på mej och tycka att jag är förlång!!!! PUNKT SLUT!






MiiiiaMariiiia

Kan folk inte bara sluta klaga?



2010-01-07, 14:28:03 URL: http://rkuus.weebly.com

Anonym

du var alldeles för lång på dom där bilderna.

säger bara en sak; stackars ponny .

tänk inte bara på dig själv, även hästen. Den mår inte bra med en för lång ryttare, hur lite du än väger .



2010-01-07, 16:47:41

Alexandra

Heej! lite efterblivet jag vet haha xD



Jag tycker inte de e något fel för dig att rida shettis. Jag e 18år och rider shettis idag. Mer i utbildande syfte, men så länge man inte väger för mycket så är de helt klart lungt! Sedan finns de ju gräns på hur lång man e. En ryttare på 170cm är klart för lång för att rida shettis.



Gå hemskt gärna in på bloggen.



// Alexandra



2011-07-12, 13:00:37 URL: http://hoppvarning.bloggplatsen.se/



kommentarer

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera här♥:

Kom ihåg mig?