Gbg!

2010-02-24, 20:06:21 / Kategori: Allmänt

Snart åker vi till Göteborg Horse show! På fredag åker vi men går på själva Horse show på Lördag!
Kommer ni hälsa på mej om ni ser mej? Jag bits inte :*!

Inköpslistan är inte lång i år kan jag säga!

 - Ryktlåda ( den andra börjar bli förliten :o )
- Nya borstar ( Nytt år nya borstar ;) )
- Blåa saker?
- Bild på Jojje
- Kolla på nya stövlar ( kanske köpa om vi hittar ett bra pris ;) )
- Stigläder ( Bruna hopp)
- Stigläder ( Svarta dressyr)
- Övrigt

Om jag hittar ngt annat billigt och bra köper jag nog det med ;) men måste tänka på det jag behöver mest!
Ska även försöka rensa bland mina älskade hästsaker! Inte så lätt när alla väcker minnen från någon speciell häst :/ ! Fårse hur jag gör med det! Ska nog köra en uppdatering imon och på fredag innan vi åker!
Vi hörs! :*


Malin

Wiiie=D<3 Imooon<3



2010-02-25, 18:02:35 URL: http://alltomponny.blogg.se/



kommentarer

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera här♥:

Kom ihåg mig?