Fy sjutton!

2010-02-05, 20:20:36 / Kategori: Allmänt

Jag blev så så jävla illa berörd av den här videon. Det var nog det värsta jag sett, jag mådde illa i flera timmar efter att jag såg videon, så jag varnar er verkligen för att kolla på länken. Jag kan inte fatta hur människor kan göra så och faktiskt skratta. och sedan leva med sig själva. Den människan förtjänar inte ett skott i pannan det är ett för milt straff.



Lägger ut den här texten för det är det minsta man kan göra för den stackars hunden..



http://www.da-kolkoz.com/videos/svajunas-beniuk-l-encule-du-jour/



Att kasta en hjälplös hund ut för en bro och  låta en kompis filma det borde kanske ge ett längre straff än ca åtta månader i fängelse? Svajunas Beniuk heter han som kastade hunden. Han är hatad i hela världen och har överlämnat sig själv till fängelset för att han är rädd för att bli dödad.



"Hundar kan flyga" ska han ha sagt innan han släppte hunden ner för en hög bro. Den landade på asfalten nedanför bron med ett fruktansvärt, plågat ljud. Mannen bor i Litauen och hans adress är allmänt känd.



Han ska fortsätta vara hatad, han ska leva som i det helvete han förtjänar att vara i. Sprid detta vidare för att försäkra dig om att han för alltid kommer att vara hatad, han förtjänar det och tillsammans kan vi lära honom att man inte plågar djur ostraffat! Äntligen kan vi vanliga människor hjälpa till att straffa en djurplågare. Ett kort fängelsestraff är inte alls vad han förtjänar, han förtjänar att brinna i helvetet. 



Hunden Piper som bara var ungefär ett år är antagligen död. Vissa säger att han blev omhändertagen medan vissa hävdar att han dog där på vägen. I vilket fall skänker vi ÄKTA djurvänner hunden en tanke och sprider vidare den här texten. För du bryr dig väl om djuren och tycker du verkligen att en som frivilligt och glatt kastar ner en hjälplös hund från en bro förtjänar att leva ett underbart och lyckligt liv?



Hur kommer man ens på tanken att göra något sånt här :'(


Liz

usch jag tycker verkligen synd om hunden :(

Men samtidigt tycker jag ingen människa förtjänar att bli hatad. Han måste ju vara psykiskt sjuk, annars gör man inte sådant! Och antagligen gör han det "omedvetet" precis som många (alla?) mördare t.ex.

Jag tycker det är omoget att säga saker som "han borde dö" eller "hoppas hans liv är ett helvete". Tänk dig själv in i situationen att en anhörig är psykiskt sjuk och gör ngt sådant, skulle du då önska den personen att helvete?



det jag tycker är förjävligt är att det går ut över någon annan och framför allt att ingen gör någonting! Skicka honom i fängelse och sprida hat över internet? det hjälper varken honom eller hunden...



2010-02-06, 11:03:43 URL: http://lillagoajag.blogg.se/



kommentarer

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera här♥:

Kom ihåg mig?