Ev!

2010-02-09, 22:27:19 / Kategori: Allmänt

Om det inte blir Nässjö så kanske det blir denna! Mamma har meljat på den och dom skickade några bilder och verkade jätte intresserade! Binnas Toy heter han! Bjuder på en bild på honom också! Om någon vet något om honom så kan ni gärna höra av er! :D
 


STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Gilla du hästar? - Kika gärna in på min blogg då!

Jag har Sveriges tredje största hästblogg med läsare från många olika länder. Kolla gärna in, du kanske också gillar den som många andra!



PS. Om du gillar smycken så var gärna med och tävla om ett snyggt smyckes-kit från dyra märket Tiffany & Co. Läs mer på bloggen om hur du tävlar!



2010-02-10, 15:27:39 URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

alice

nej jag gillar itne hästar Jag Älskar hästar!



2010-02-12, 15:14:51



kommentarer

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera här♥:

Kom ihåg mig?