ussssch

2010-08-03, 12:49:18 / Kategori: Allmänt

förlåt för den hemska uppdateringen!!! Ska försöka ta igen det så snart som möjligt!!!
Toy ska få nya skor idag så jag ska nog antagligen rida dressyr innan :)! Ska se om Majja kan fota lite! Ska städa bland mina saker med har maaassssaaa saker som jag känner att jag aldrig kommer använda så lika bra att sälja det!
Ska även passa på att tipsa dig som tycker att din häst är stel o (o svensk haha) lat kontakta en massör!
Jag tog ut massör till Toy och det blev skillnad efter bara första gången! Han fick mycket bättre steg han liksom lyfter mer på bakbenen som han inte gjorde innan! Och han sticker mer i galoppen när man rider ut >< måste ha en stoppsträcka på 20 meter annars går det inte! Iblan får man tillochmed ta in honom på volter :O!
 Det är sjukt hur mkt en massage kan göra! glömde att säga att han är mkt mjukare i formen med. Han brukade gå mkt på bogarna och lägga sig i handen men det gör han inte nu :D! Men om någon är intresserad av något typ träns eller nåt så säg till! Kan även slänga upp bilder här om det skulle vara så ;)!
Men men tror det kommer någon mer uppdatering innan jag drar t stallet så vi hörs :*!




kommentarer

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera här♥:

Kom ihåg mig?