Toy 7 Augusti

2010-08-07, 20:08:38 / Kategori: Allmänt

Åkte till Udden på Div 2 träning! Toy var jääättelortig när jag tog in honom i morse men som tur var så var det bara damm ><! Han tog kanske 2 min att lasta hemifrån :). Vid elva började min grupp rida markarbete! Toy gick såhäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär bra! :D Han rullade på i ett jättefint tempo i galoppen I FORM när jag stod i fältsits!!! OMG min häst är amazing!! Han fick världens steg med!
Samma sak med traven!! Han vart piggelin och otroligt fin!! Sen på eftermiddagen hade vi banhoppning ute. Vi delade upp oss i lag och hoppade! Mitt lag kom trea (H)! Jag var felfri i grunden !! dock hann jag inte skritta hela omhoppningen så jag felbedömde en omhoppningsväg på sista hindret och glömde helt bort yttersidan och svängde för konstigt så det blev ett ärligt stopp men helt mitt fel! Men han skötte sig G R Y M T!
 Han tom kastade med huvudet och busade lite i galoppfattningarna :D! 
Älskar min Toy! Mamma filmade när jag hoppade ska se om jag lägger in det sen ;)! 




kommentarer

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera här♥:

Kom ihåg mig?