Toy 4 Augusti

2010-08-05, 14:20:00 / Kategori: Allmänt

Åkte till stallet vid halv 12(?) och kom hem vid 9 därav sen uppdatering :)! Men jag åkte iaf t stallet vid halv tolv och fixade lite i stallet. Borstade av täcken la ned i lådorna där uppe osv.. Sen smorde jag alla tränsen och sadlarna så dom ska bli lite mer mjuka! (det behövdes)!! Sen tog jag inte Toy och Pop.
När majja kom hjälpte jag henne med Dattan och Kaj. Hon red kaj först ut med freja och Ärtan. Medans dom var ute fixade jag Toy och Dattan så när hon kom tbx var det bara att byta! Red iväg t sjöslätten och mötte upp freja med lilla liptus så red vi skogsrundan nästan bort t Aspö ( min sommarstuga) hittade lite hoppstigar och lite fält osv^^ Kan ni gissa hur länge vi var ute?!? 3 h 20 min :O:O:O!!!! Och Toy blev bara lite svettig efter sadlen och benskydden inget annat! Amazing horse or what?! Sen gav vi hästarna mat och cyklade hem :)!!
Idag lär det inte bli ngt mer inlägg än detta för jag ska på Rix Fm med Donna!! Men vi hörs :D




kommentarer

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera här♥:

Kom ihåg mig?