ojoj!

2010-08-20, 10:39:47 / Kategori: Allmänt

hahah förlåt för den grymt dåliga uppdateringen men jag har inget internet på min sommarstuga eller hos karina ;)! Imon är det tävling för min del hoppas Toy är på eftersom det är första Div 2 Tävlingen!! Jag var i ullared nu i helgen och köpte lite nödvändiga hästsaker!! Fanns miljoner saker jag ville köpa men blev bara Ridtäcke,Dressyrgjord,Grimma,Ryktlåda,Schabrak,2 par Ridbyxor,2 par stövelstrumpor, ett par vinterstövelstrumpor :D! Tror jag skrev allt ^^.
Vi har varit på våran första träning för terminen... Gick sådär. Han fick massage dagen efter och var spänd i överlinjen så hon ändrade lite på sadlen så vi ska hålla koll på den nu. Antagligen har han biffat upp sig så sadlen inte liggen bra längre ^^. Idag ska Toy vila men vi ska försöka klippa honom :D! Han ska bli naken!!!! :D mohahah han kommer hata mig sen ^^




kommentarer

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera här♥:

Kom ihåg mig?