Gästbloggar'N! (H)

2010-08-11, 22:53:22 / Kategori: Allmänt
Hejsan alla alice bloggläsare! :D:D
Alice är hos sin pappa & bad mig blogga på hennes blogg, eller ja.. Skriva att toy vilat 3 dagar x'D
Men jag vill blogga för de är roligare att blogga på andras än sitt egna x'''D
Alleballe är min kära underbart supernajsiga vän!
Bättre får man leta efter! Vi står i samma stall om ni inte visste de! :D:D:D:D:D:D
jag älskar smilisar... ^^
vill ni veta en sak jag tkr ni ska göra? (a)
jag tkr ni ska rösta på att toy ska ha svart :D
han är SKITsnygg i de & jag står för den udnerbart fagra*HOST* redigeringen!
Bara så ni vet så tkr jag ni alla ska berömma alice för hon rider faktiskt skitbra & ni fattar inte hur fin toy blivit! :o
Han har värsta biffnacken!
DREGGEL *_*
höhöhö, nu ska jag ladda upp massa bilder på min bdb sen ska jag & syster ta en kvällspromenad i den svarta natten x'D
de är kolsvart ute x''''D
Kolla min blogg; http://majjabergdahl.blogg.se/ & på bdb heter jag 0nceinalifetime (obs. nolla i början) bevaka eller bli vän! :D

hade gött! :*

jag & anisette;


Jag & Dattan;


KOLLA MIN BLOGG FÖR MER BILDER! :D:D:D



kommentarer

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera här♥:

Kom ihåg mig?