första oktober..

2009-10-01, 17:47:33 / Kategori: Allmänt

...bara två dagar kvar tills tävlingen :O Igår fick jojje vila för regnet öste ner :O. Det var jätte gulligt när vi skulle hämta jojje och suppis i hagen för mamma ropade först på suppis som stod ganska nära grinden och då kom hon i snabb trav mot grinden och gangstern och zadden med fast dom går i hagen brevid!
Sen ropade jag på jojje kanske tre gånger sen kom han och kaj i full galopp! Hahaha jojje springer ju såfort kaj börjar så jojje fattar inte ens vad han springer för ><! Impregnerade han täcken medans han stod och mumsade på hö. Sen vare fågelskit på några av jojjes täcken (blankt tyg) så jag tog en mikrofiberduk och Carr&Day&Martin torrschampoo vilket funkade super bra! :D Rekomenderas!
Gosade med lurvbollen med! Juste jag skulle hoppa bock upp på jojje när han hade sitt stalltäcke på sej! HAHAHA jag kom upp men var jätte nära på att glida av bakirfrån igen HAha gott skratt ;). Fick ställa in träningen ikväll eftersom jag inte hade någon skjuss men hoppas jag hinner upp när mamma kommer!




kommentarer

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera här♥:

Kom ihåg mig?